Monday, October 6, 2008

SUASANA D'PG HARI RAYER part 1

Saat yg dtunggu2.. Posing & mlaram time xde sapa nk larang, raya ler katakn ahaks! Photobucket

Photobucket

Ya Rabbi overnyer minah2 nie..

Photobucket

Auwww manjanyerrr dia..
Photobucket
Sapa yg harus dpersalahkn???? Ni dh lebih sudu dr kuah okkey..

Photobucket

Hehehe jgn mare haa udah tabiat den begini... Photobucket
Smoga x bosan2 mato mmndg muahaha...
Photobucket
Ni himpunan gmbo2 dr camera aku tunggukn timbunan & lambakkn gmbo dr camera abg & adik aku lak hehehhe

10 comments:

Anonymous said...

memang x bosan aku memandang baju biru mu itew...rasa mcm pernah dicoba'in,tp dimana yaaa...
meriah sungguh kan...dlm byk2 gambo ko tu kan..satu yg buat aku paling jeles,jaki,dan yg seangkatannya...
tu gambo ko peluk ayahanda ko tuh...sobsobsob... :(
tu jer yg aku takder...gulp!!
anyway 1 happy family...mmuaahh..

Anonymous said...

lupa la...amboy3...ecah kan main ecah bergaya yer..mana tumpah gula kalau tak kat air kopi kannn...can auntie borrow ur spek mato...bersepah english aku..pttla ecah x phm...wakakaka...i lap u ecahhh...mmuuahh

C said...

ptt ler bju 2 ada bau wkakakaka... Mari kita sama2 sedekahkn Al-Fatihah smoga arwah dcucuri rahmat AMIN.. Tks dear Mmauhh..

C said...

Mana curahnyer air kopi klu x ke mulut hehehe... Auntie bole meminjam spek mata saya.. hihi phm x bhsa msia tatabhsa saya? i lap u 2 auntie mmuahhh3x

edaman said...

Amboi datin !!! posing sakan nooo .... ialah baju tuh cam biasa pernah ku lihat .. tapi d mane yaaa ... tak jadi ke bed ??? anyway datin ... meriah nyer .. ade lg ker ???

edaman said...
This comment has been removed by the author.
edaman said...

anywy datin thanks yaaa ..jemput aku n family ke majlis umah terbuka umah kau arituh ... thnks again dear ... muaaahhh...

C said...

Ni baru skit da, ada byk gmbo sakan aku x load lagi TUNGGUUUU... (jgn smpi ko loya tekak nk tgk udah ler wakakakaka).. Ko bila lak nk jmput aku dtg rmh ko Aku dh x nyenyabor nk bposing sakan hehehhe

Aryana & Adrienna said...

wah auntie si ecah nei rayo sakan .....ecah auntie nak pinjam baju leh ...spec takle auntie bed dah pinjam .....sat aku pun sedih gak nie tak dpt peluk bapak aku ...hukhuk....umah sapo lak lopas nie .....umah aku rayo hindu sekali lah yer ....

C said...

auntie pun nk pjm gak ker bju saya... Sama2 kita sedekahkn AL-FATIHAH.. Rmh bed conpom sat, rmh ct sun rmh ana depavali cuma rmh eda x tau lagi bila????